دانشمندان برگزيده تنديس جهانيِ كاجِ طلايي سال ٢٠١٥ معرفي شدند

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از زیست بوم- همزمان با برگزاری گردهمایی بزرگ کنگره ملی طراحی نوین مهندسی، با اهدای تندیس کاج طلایی از 8 دانشمند برگزیده تجلیل به عمل آمد.
به گزارش زیست بوم، در این گردهمایی که با حضور اساتید و مسئولین ملی و بین‎المللی در سمنان برگزار شد از هفت چهره و یک بنیاد تاثیرگذار ملی در زمینه‎های مرتبط …

 

همزمان با برگزاری گردهمایی بزرگ کنگره ملی طراحی نوین مهندسی، با اهدای تندیس کاج طلایی از 8 دانشمند برگزیده تجلیل به عمل آمد.

به گزارش زیست بوم، در این گردهمایی که با حضور اساتید و مسئولین ملی و بین‎المللی در سمنان برگزار شد از هفت چهره و یک بنیاد تاثیرگذار ملی در زمینه‎های مرتبط با محیط زیست و توسعه پایدار تجلیل شد.

دکتر رضا شمس‎خانی دبیر هیات مدیره و شورای مرکزی این کنگره، سوابق درخشان علمی، پژوهشی و اجرایی و تلاش بی‎وقفه در راستای پاسداشت و اعتلای میهن اسلامی در سنگر دانش را مهمترین شاخصه‎های انتخاب این چهره‎ها عنوان کرد.

همچنین در این کنگره سند پیشنهادی نامگذاری روزی به نام روز جهانی کودک و محیط زیست رونمایی شد.

بر اساس این گزارش دکتر اصغر محمدی فاضل، دکتر قاسمعلی عمرانی، دکتر سیداحمد میرباقری، دکتر پروین فرشچی، دکتر مجید عباسپور، دکتر بهزاد قره یاضی، دکتر فرهاد دبیری و بنیاد پرفسور حسابی به عنوان برندگان اولین دوره تندیس جهانی کاج طلایی آرمان جهانی محیط زیست در سال 2015 برگزیده شدند.

گفتنی است دکتر بهزاد قره‎یاضی، رئیس مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، به پاس خدمات محیط زیست‎دوستانه خود مبتنی بر حفظ محیط زیست با استفاده از فناوری برای ممانعت از مصرف سموم شیمیایی موفق به دریافت این جایزه شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.