نخستین دوره تخصصی انتقال ژن و کشت بافت گیاهان زراعی، باغی و زینتی

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری دوره تخصصی انتقال ژن و کشت بافت را 25 تا 28 ماه آبان در تهران برگزار خواهد کرد.

نخستین دوره تخصصی انتقال ژن و کشت بافت گیاهان زراعی، باغی و زینتی با همکاری کارگروه زیست فناوری کشاورزی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در تاریخ 25 الی 28 آبان 1396 در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک برگزار خواهد شد.

مصطفی برغمدی، نماینده کارگروه زیست فناوری کشاورزی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در این دوره در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران اظهار داشت: این دوره کوتاه مدت آموزشی و تخصصی برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده است و در آن تکنیک های معمول آزمایشگاهی مانند، طراحی پرایمر، آنالیز توالی و ترتیب DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، کشت باکتری، کشت بافت و … به صورت عملی و نظری آموزش داده خواهد شد.

برغمدی افزود: در انتهای دوره آموزشی، گواهینامه معتبر از سوی کارگروه کشاورزی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به زبان انگلیسی اعطا خواهد شد.

مهلت ثبت نام تا 23 آبان ماه بوده و ظرفیت کارگاه 25 نفر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره پیوست‌ها را ببینید.

فرم پیش ثبت نام

فرم ثبت نام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.