تا دقایقی دیگر

آغاز پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات

پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران با حضور جمع کثیری از دانشمندان و دانش پژوهان حوزه کشاورزی در کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران با شعار «کشاورزی دانش بنیان، امنیت غذایی» تا دقایقی بعد آغاز به کار خواهد کرد. این رویداد هر دو سال یکبار به همت انجمن علمی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و و با حمایت چندی از برجسته تزین مراکز آموزشی، پژوهشی و ترویجی برگزار می شود.

در مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات چهره های تاثیر گذار علوم زراعت و اصلاح نباتات معرفی خواهند شد.

دکتر کیخا، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، دکتر عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر اسبق کشاورزی، دکتر اسکندر زند، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سابق سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان پدافند غیرعامل سخنرانی خواهند کرد.

تعداد ۹۳۰ مقاله در قالب پوستر و ۱۴ مقاله به صورت سخنرانی کلیدی در پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات در روزهای 13 تا 15 شهریور ماه در محل سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر ارائه خواهد شد.

اخبار بعدی پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران را در مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.