رییس انجمن ایمنی زیستی ایران:

آماده مناظره هستم

به دنبال دعوت دانشگاه زنجان از دکتر بهزاد قره یاضی و دکتر علی کرمی برای انجام مناظره ای با موضوع «مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته» دکتر بهزاد قره یاضی طی پیامی آمادگی خود را برای انجام مناظره در این خصوص با آقای کرمی اعلام کرد.

 به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، به دنبال دعوت دانشگاه زنجان از دکتر بهزاد قره یاضی و دکتر علی کرمی برای انجام مناظره ای با موضوع «مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته»، دکتر بهزاد قره یاضی طی پیامی آمادگی خود را برای انجام مناظره در این خصوص با آقای کرمی اعلام کرد.

گفتنی است در تاریخ سی ام مهر ماه سال جاری، کارگاه «زیست فناوری برای محیط زیست و غذای سالم» با حضور جمعی از مسئولین شهر زنجان، دانشمندان، اساتید دانشگاه و دانشجویان به همت انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه زنجان برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه  این کارگاه « دبیر انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه زنجان، از دکتر بهزاد قره یاضی رییس انجمن ایمنی زیستی ایران و دکتر علی کرمی از مخالفان تولید ملی محصولات تراریخته دعوت به مناظره کرد.

بیشتر بخوانید: 

دعوت به مناظره با موضوع مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته

به دنبال این دعوت دکتر بهزاد قره یاضی طی پیامی آمادگی خود را برای شرکت در این مناظره اعلام کرد. مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران پیام ایشان را به اطلاع عموم می رساند:

«دبیر محترم انجمن زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه زنجان

سلام علیکم.
ضمن استقبال از ابتکار عمل انجمن زراعت و اصلاح نباتات و بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان و تشکر و قدردانی از دعوت آن انجمن و بسیج دانشجویی دانشگاه برای مناظره علمی با موضوع «مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته»، اینجانب آمادگی خود را برای انجام هر گونه مناظره در مورد فواید محصولات تراریخته ‌با هر یک از عزیزان که دارای حداقل رتبه علمی استادی در هر یک از دانشگاه های سراسر کشور باشند را در آن دانشگاه اعلام می کنم.

بدیهی است هدف از مناظره کشف حقیقت در یک محیط کاملا علمی و به دور از جنجال های ژورنالیستی و انتشار اکاذیب خواهد بود.

پیشاپیش از اساتید برجسته، دوستان بسیجی و اعضای انجمن علمی دانشگاه زنجان بخاطر وجود فضای علم دوستی و دانش پرورری حاکم بر آن دانشگاه، کمال تشکر و قدر دانی را دارم. والسلام. »

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.