هیات مدیره جدید انجمن ژنتیک ایران برگزیده شد

چهارشنبه هفتم آذر، جلسه مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن ژنتیک ایران با حضور جمع کثیری از پژوهشگران، دانش پژوهان و علاقه مندان حوزه ژنتیک برگزار شد و اعضای هیات مدیره این انجمن برای سه سال آینده انتخاب شدند.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، چهارشنبه هفتم آذر، جلسه مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن ژنتیک ایران با حضور جمع کثیری از پژوهشگران، دانش پژوهان و علاقه مندان حوزه ژنتیک برگزار شد و اعضای هیات مدیره این انجمن برای سه سال آینده انتخاب شدند.

انجمن ژنتیک ایران با بیش از 50 سال سابقه فعالیت علمی در کشور و عضویت قریب به سه هزار نفر از متخصصین و محققین حوزه علم ژنتیک در 7 شاخه تخصصی ژنتیک انسانی، ژنتیک گیاهی، ژنتیک جانوری، دام و آبزیان، ژنتیک ریز سازواره ها، ذخائر ژنتیک، سلول های بنیادی و شاخه دانشجویی و دانش آموزی فعالیت می نمایند.

 این انجمن طی سه سال اخیر به به صورت متوالی جزو 10 انجمن علمی برتر ایران معرفی شده است.

در انتخابات روز چهارشنبه انجمن ژنتیک در شاخه گیاهی دکتر امیر موسوی عضو هیئت علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری  با 65 رای، دکتر مختار جلالی جواران عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با 53 رای و دکتر کسری اصفهانی با 41 رای انتخاب شدند. در شاخه جانوری دکتر محمد پور کاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با 52 رای  انتخاب شد.

 همچنین در شاخه انسانی دکتر  محمود تولایی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله اعظم (عج) با 80 رای انتخاب شد. در بخش ریزسازواره‌ها دکتر امیر میمندی پور و در شاخه سلول های بنیادی دکتر جواد مولی به ترتیب با 33 و 42 رای انتخاب شدند.

 مهندس مصطفی برغمدی  و  دکتر محسن ابراهیمی نیز به ترتیب با 37 و 33 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

دکتر مهدی زهراوی عضو هیات علمی بانک ژن گیاهی ملی ایران، با 40 رای به عنوان بازرس و  دکتر شاهین واعظی با 35 رای به عنوان بازرس علی البدل این انجمن انتخاب شدند.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ضمن تبریک به این محققان در این انتخابات، از زحمات اعضای هیئت مدیره قبلی تشکر و قدردانی کرده و توفیقات روزافزون منتخبین جدید را از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.

تهیه و تنظیم: شقایق فکوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. مرادیار می گوید

    سلام، دکتر کسری اصفهانی را از قلم انداختید ظاهرا

    1. تیم مدیریت پایگاه بیوتکنولوژی ایران می گوید

      سلام با تشکر از تذکر به جای شما، اصلاح شد.

  2. دشمن می گوید

    سلام. مرادیار عزیز، جا انداختن ها بی دلیل نیست…

    1. تیم مدیریت پایگاه بیوتکنولوژی ایران می گوید

      مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران افتخار دارد نتایج انتخابات انجمن های علمی را به طور مستمر و بدون کم و کاست منتشر کند. در واکنش به خطایی که سهوا صورت گرفته بود کاستی خبر رفع و از نظر خواننده محترم جناب مرادیار تشکر شد. با وجودی که شما حتی در معرفی خود به عنوان یک خواننده حاضر به استفاده از نام صحیح و آدرس ایمیل معتبر نبوده اید برای رفع ابهام سایر خوانندگان کامنت شما نیز منتشر شد. با آرزوی دهنی مثبت اندیش برای شما خواننده علاقه مند به بیوتکنولوژی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.