همایش زیست و فناوری در خدمت رفاه و تعالی در زنجان برگزار می‌شود

همایش زیست فناوری با محورهای مهم تاثیر بیوتکنولوژی بر امنیت غذایی، سلامت انسان، کشاورزی، حفاظت محیط زیست و بررسی چالش‌های استان زنجان در حوزه زیست فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از تسنیم، همایش زیست فناوری در خدمت رفاه و تعالی کشور به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی رئیس جمهور و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و همچنین همکاری انجمن های علمی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش زیست فناوری با اشاره به شناسایی ظرفیت استان در حوزه زیست فناوری گفت: هدف از برگزاری این همایش جلب «توجه ویژه» به بیوتکنولوژی است که مقام معظم رهبری این  رشته را مهم عنوان کرد‌اند و بر آن تاکید داشته‌اند.

سما اوصالی اظهار کرد: در سالی که مزین به نام حمایت از کالای داخلی است تلاش‌ها بر این است که زمینه تولید ملی این محصولات فراهم آید.

در این همایش ضمن معرفی زیست فناوری و فواید آن در کشاورزی و محیط زیست تلاش‌ها بر این است تا نسبت به ابهامات بوجود آمده از سوی مخالفان تولید ملی ابهام‌زدایی شود.

این همایش با چندین محور مهم تاثیر بیوتکنولوژی بر امنیت غذایی، کشاورزی، سلامت انسان، حفاظت محیط زیست و بررسی چالشهای استان در حوزه زیست فناوری با ارائه پیشنهاد و راهکار برگزار می‌شود.

در این همایش برجسته‌ترین اساتید زیست فناوری در سطوح ملی و منطقه‌ای حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

زیست فناوری در خدمت رفاه و تعالی کشور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.