کاربرد فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست گسترش می‌یابد

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی «دوره آموزشی صنعتی کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» را برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی به‌منظور گسترش توانمندی‌های فناوری نانو ایران و جهان در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست به جامعه صنعتی و دانشگاهی کشور دوره آموزشی‌صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» را برگزار می‌کند.

این رویداد با هدف معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست؛ معرفی سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو؛ ایجاد بستر شناسایی و رشد فناوران، کارگزاران و مدرسین صنعتی فناوری نانو برگزار خواهد شد.

از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی‌صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات صنایع در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست؛ ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه دانشگاهی و فناوران و جامعه صنعتی کشور است.

این دوره تخصصی 8 ساعته به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. شرکت در این دوره برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و شرکت در این دوره به اعضای هیات علمی علمی، مدرسان فناوری نانو، نهادهای ترویجی فناوری نانو، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مخاطبان صنعتی علاقه‌مند و مرتبط به حوزه آب، پساب و محیط‌زیست توصیه می‌شود.

«دوره آموزشی صنعتی کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی 16 اسفندماه در این ستاد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان شرکت در این رویداد تا 16 اسفندماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.