ثبت نام بيست و يكمين جشنواره جوان خوارزمي آغاز شد

ثبت نام بيست و يكمين جشنواره جوان خوارزمي آغاز شد. مهلت ثبت‌نام و ارائه طرح در اين دوره از فروردين‌ماه 1398 تا پايان تيرماه سال جاري است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران، ثبت نام بيست و يكمين جشنواره جوان خوارزمي آغاز شد. مهلت ثبت‌نام و ارائه طرح در اين دوره از فروردين‌ماه 1398 تا پايان تيرماه سال جاري است. 

طرح‌هاي قابل پذيرش باید در شانزده گروه تخصصي شامل فناوري‌هاي شيميايي، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر، معماري و شهرسازي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم پايه، عمران، مهندسي صنايع و مديريت فناوري، مواد، متالورژي و انرژي‌هاي نو و زيست فناوري و علوم پايه پزشكي، محيط زيست، فناوري‌نانو، هوافضا، مهندسي نرم افزار و فناوري اطلاعات و مكاترونيك و همچنين در پنج محور پژوهشي و فناوري شامل طرح‌ها و پژوهش‌هاي بنيادي، طرح‌ها و پژوهش‌هاي كاربردي، طرح‌هاي توسعه‌اي، اختراع و نوآوري به جشنواره جوان خوارزمي ارائه شود.

متقاضیان شرکت در بيست و يكمين جشنواره جوان خوارزمی می‎توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمي و پايگاه اطلاع‌رساني جشنواره جوان خوارزمي  در قسمت سامانه‌ جامع جشنواره‌هاي خوارزمي نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام کرده و شناسه کاربری کلمه عبور خود را دریافت کنند.

قبل از شروع فرآيند ثبت نام، فايل راهنماي مربوط به ثبت نام را مطالعه فرمائيد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.