تمرکز سومین همایش بیوتکنولوژی بر موضوعات دانش بنیان و کارآفرینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران به نقل از ایرنا، رئیس انجمن بیوتکنولوژی درمراسم افتتاحیه  سومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی  با اشاره به اینکه این همایش همایش ۱۰ تا ۱۲ شهریور ماه در سالن همایش های رازی برگزار می شود، گفت: تمرکز این همایش برروی موضوعات دانش بنیان و کارآفرینی است.

سیروس زینلی به تعداد مقالات برگزیده این رویداد علمی اشاره کرد و گفت: از میان مقالات ارائه شده به همایش حدود ۸۷۰ مقاله پذیرفته شده‌اند که از این تعداد حدود ۱۰۰ مقاله از محققان خارجی است که بیشتر آنها در حوزه پزشکی، ژنتیک و میکروبی هستند.

وی، زیست فناوری پزشکی و دارویی، زیست فناوری گیاهی، زیست فناوری جانوری، زیست فناوری صنعت، معدن و محیط زیست، نانو زیست فناوری، بیو انفورماتیک و زیست سامانه ها و مباحث اخلاقی در زیست فناوری را از محورهای این همایش اعلام کرد و گفت: بیشتر مقالات پذیرفته شده در حوزه پزشکی است و بعد از آن هم در حوزه های گیاهی و کشاورزی است.

زینلی به برگزاری ۲ نشست تخصصی در این همایش اشاره کرد و گفت: سیاست‌ها و چالش‌های داروهای بیولوژیک در جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و چالش‌های زیست فناوری کشاورزی در جمهوری اسلامی ایران، عنوان ۲ نشست تخصصی است که در این همایش است.

وی با اشاره به اینکه شاخه دانشجویی ما کارگاه آموزشی در مورد کارآفرینی برگزار می کند، افزود: تعدادی محقق خارجی دعوت شده اند که در این رویداد علمی حضور خواهند داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.