دهمین سال پیاپی کسب رتبه “الف” انجمن ایمنی زیستی ایران بر مبنای ارزیابی کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران، انجمن ایمنی زیستی ایران برای دهمین سال پیاپی موفق به اخذ رتبه الف  از سوی کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شده است. دکتر بهزاد قره یاضی در پیامی این موفقیت را به تمام اعضای انجمن ایمنی زیستی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران، انجمن ایمنی زیستی ایران برای دهمین سال پیاپی موفق به اخذ رتبه الف  از سوی کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شده است. دکتر بهزاد قره یاضی در پیامی این موفقیت را به تمام اعضای انجمن ایمنی زیستی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
سروران گرامی اعضای محترم انجمن ایمنی زیستی ایران
با آرزوی شادی ارواح طیبه شهدای اسلام به ویژه شهید اخیری که جامعه علمی کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است مفتخرم  کارنامه فعالیت های انجمن ایمنی زیستی در سال گذشته را بر مبنای ارزیابی کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تقدیم حضور کنم. 
ضمن جلب توجه عزیزان به این نکته که تنها ده درصد از انجمنهای علمی کشور هستند که طی 5 دوره متوالی موفق به اخد رتبه الف شده اند، به اطلاع دوستان می رسانم که این دهمین سال پیاپی است که انجمن ایمنی زیستی موفق به اخذ رتبه الف از سوی کمیسون فوق شده است. از سوی دیگر برای اولین بار در تاریخ انجمن ایمنی زیستی کشور این انجمن موفق شد با اخذ 1433 امتیاز رکورد امتیازات پیشین خود را ارتقا بخشیده با با توجه به موضوع کرونا به سقف امتیاز 1500 (امتیاز کامل) نایل آید. 
این مهم هرگز بدون تلاش شما سروران و اعضای ارشد انجمن ایمنی زیستی، فعالیت شاخه دانشجویی، فعالیت شعبه های استانی و شهرستانی و به طور ویژه فعالیت دو عزیز بزگوار سرکار خانم مهندس رحیمه خلیلی دبیر پیشین انجمن و همینطور خانم مهندس صمدی دبیر   فعلی انجمن که نتایج تلاش های شما را به بهترین نحو تنظیم و به کمیسیون ارائه کردند میسر نمیشد. 
اینجانب به عنوان خدمتگذار جامعه علمی کشور خود را مکلف به قدرشناسی از تک تک شما سروران و همراهی و حمایت های بی دریغ تک تک اعضای محترم هیئت مدیره، روسای محترم انجمن های علمی همراه (انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات، انجمن علمی بیوتکنولوژی و انجمن ژنتیک کشور) و همچنین نماینده شایسته انجمن های علمی در شورای ملی ایمنی زیستی (دکتر مختار جلالی) می دانم. اگرچه بر این باورم که هیچ فعالیتی کامل و بدون نقص نبوده و نخواهد بود، بر این باورم که این نتیجه (یعنی اخذ امتیاز کامل) کار همه ما را دشوارتر از گذشته خواهد کرد زیرا هر تغییری در نتیجه ارزیابی سال های بعد موجب عقب گرد  انجمن خواهد بود. با این وصف ضمن اقرار به کاستی های خود، مسئولیت تمامی اشتباهات و ضعف ها و اشکالات احتمالی در عملکرد انجمن ایمنی زیستی باید به پای شخص اینجانب نوشته شود. سهیم بودن در لذت موفقیت شما بزرگواران لذتی است مضاعف که آن را پاس می دارم. 
دست مریزاد، خسته نباشید و خداقوت!
با عزمی جزم تر، برای تعالی علمی کشور در جهت نیل به اهداف متعالی مندرج درسند چشم انداز نظام در افق 1404 و سایر منویات مقام معظم رهبری آستین ها را بالا زده و بر حجم و کیفیت فعالیت ها، خدمات و مطالباتمان خواهیم افزود.
:با تقدیم احترام 
برادرتان: بهزاد قره یاضی 
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.