اولین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه های دارو، واکسن و زیست فناوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران،

اولین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه های دارو، واکسن و زیست فناوری در تاریخ ۸ و ۹ خردادماه ۱۴۰۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح کشوری  که در زمینه اشتغال و اقتصاد دانش بنیان کشور در حوزه های نامبرده فعال هستند، برگزار خواهد شد.

مهندس مهیار رفعتی، مدیرعامل سلتکس به عنوان شرکت برگزار کننده و دبیر این سمپوزیوم در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران بیان کرد: دلیل اصلی برگزاری این سمپوزیوم در دانشگاه تهران، آشنایی جامعه دانشجویی و قشر دانشجو و تحصیل کرده کشور با حوزه دانش بنیان و مقوله کارآفرینی است.
وی افزود، باتوجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از طرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام “تولید ملی، دانش بنیان و اشتغال آفرین” از جمله اهداف بزرگ این سمپوزیوم را حرکت بیش از پیش جامعه دانشگاهی به سمت حوزه دانش بنیان، ایده پردازی نوآورانه و در نهایت خودکفایی در تولید ملی همراه با کارآفرینی دانست که در ذیل آن شاهد برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت و همچنین آشنایی دانشجویان با حوزه دانش بنیان خواهیم بود.

در حاشیه برگزاری این رویداد، کارگاه های آموزشی برگزار می شود، برخی شرکت های مطرح دانش بنیان نیز در این سمپوزیوم به صورت غرفه شرکت خواهند کرد.

ایشان خاطر نشان کرد که اولین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه های دارو، واکسن و زیست فناوری در تاریخ ۸ و ۹ خردادماه ۱۴۰۱ با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری، انجمن علمی قانون، انجمن دانشجویان داروسازی ایران(ایفسا) و نیز اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی زیست شناسی در محل دانشکده داروسازی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.