آغاز به کار مدرسه کشوری مجازی فناوری، اختراعات و کسب و کار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران مدرسه کشوری فناوری، اختراعات و کسب و کار(تک آپ) با هدف آشنایی دانشجویان و دیگر علاقمندان با نحوه راه اندازی کسب و کار، ثبت اختراع و ورود به دنیای استارت آپی و شرکت های دانش بنیان طی یازده جلسه از امروز یکشنبه 9 مهر ماه آغاز به کار خواهد کرد.

مهیار رفعتی، فعال کارآفرینی کشور و نماینده اتحادیه انجمن های کشاورزی و از مدرسان این دوره در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران اظهار کرد: در حوزه کارآفرینی در سطح کشور باید تلاشهای بیشتری شکل گیرد و شاهد حمایت بیش از پیش نهادهای ذیربط باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه دوره ها می تواند به رونق هرچه بیشتر مقوله کارآفرینی کمک کند. دانشگاه نیز به عنوان یکی از عوامل مطرح برای اعتلاء دانش بنیانی کشور نقش مهمی در این راستا دارد و به همین دلیل علم و آگاهی دانشجویان از نحوه تشکیل هسته های فناور، مراحل ثبت اختراع و راه اندازی استارت آپ های دانش بنیان اهمیت بسیار بالایی دارد.

این مدرس کارآفرینی، نوآوری و نحوه راه اندازی استارت آپ دانش بنیان در ادامه از دکتر سید علیرضا علوی نژاد، دکتر محمد طاهر رضا نژاد، دکتر ابوالفضل صلواتی زاده، سپیده امیری، رضا جهانشاهی و مجتبی عبدی به عنوان فعالان حوزه اختراعات، کارآفرینی و کسب و کارهای استارت آپی نام برد که در این دوره به عنوان مدرس فعالیت خواهند کرد.

مدرسه کشوری فناوری و اختراعات به همت مرکز پژوهش ها و فناوری دانشجویان ایران (ایسرات) از نهم مهرماه 1402 شروع شده و در قالب 11 جلسه آنلاین – در بستر اسکای روم – برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره به کانال تلگرامی مرکز پژوهش ها و فناوری دانشجویان ایران (ایسرات) به نشانی ISRAT_Cente مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.