از تغذیه سلولی تا تغذیه جامعه

یازدهمین کنگره تغذیه کشور از فردا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز به کار می‌کند. دکتر مریم هاشمی پژوهشگر پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و عضو کمیته علمی این کنگره با اعلام این خبر افزود: کنگره‌های تغذیه هر دوسال یک بار و با هدف تبادل آخرین یافته‌های علمی کشور و مساعدت به برنامه‌ریزی تغذیه جامعه، ارائه راهکارهای ارتقای تغذیه جامعه، ایمنی غذا، ارتقای آموزش و بررسی چالش‌ها برگزار می‌شود.

یازدهمین کنگره تغذیه کشور از فردا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز به کار می‌کند. دکتر مریم هاشمی پژوهشگر پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و عضو کمیته علمی این کنگره با اعلام این خبر افزود: کنگره‌های تغذیه هر دوسال یک بار و با هدف تبادل آخرین یافته‌های علمی کشور و جهان و مساعدت به برنامه‌ریزی تغذیه جامعه، ارائه راهکارهای ارتقای تغذیه جامعه، ایمنی غذا، ارتقای آموزش و بررسی چالش‌ها برگزار می‌شود. در کنگره امسال نیز وضعیت موجود کشور تبیین و مسیری را که باید طی کنیم مشخص خواهد شد. در این کنگره یک نشست اختصاصی هم در مورد سلامتی غذاهای حاصل از موجودات تراریخته است که امروزه جایگاه ویژه‌ای را در تغذیه جوامع بشری برای خود باز کرده و امید آن می‌رود ایران نیز بتواند در آینده‌ای نزدیک به جرگه کشورهای تولید کننده این قبیل محصولات بپیوندد.
انتظار می‌رود بیش از دو هزار نفر از متخصصین تغذیه، کشاورزی، بهداشت و صنایع غذایی کشور و جمعی از تولید کنندگان و رسانه‌های مرتبط با صنعت تغذیه در این کنگره که با همت  دانشگاه علوم پزشکی شیراز و انجمن تغذیه ایران  برگزار می‌شود شرکت کنند. دبیری علمی این کنگره را خانم دکتر زهره مظلوم عهده دار هستند. اطلاعات بیشتر در مورد این کنگره از آدرس زیر قابل تهیه است

http://nutcong.sums.ac.ir/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.