انتخاب خبرنگاران نمونه در عرصه اطلاع رسانی در حوزه مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی

انجمن ایمنی زیستی و مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران در نظر دارد طی مراسمی در حاشیه افتتاح رسمی این مرکز و افتتاحیه سومین همایش ملی ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک٬ به نحو شایسته‌ای از خبرنگاران و رسانه‌های خبری برای انعکاس مطالب علمی در زمینه مهندسی ژنتیک٬ محصولات تراریخته و ایمنی زیستی تقدیر به عمل آورد.

انجمن ایمنی زیستی و مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران در نظر دارد طی مراسمی در حاشیه افتتاح رسمی این مرکز و افتتاحیه سومین همایش ملی ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک٬ به نحو شایسته‌ای از خبرنگاران و رسانه‌های خبری برای انعکاس مطالب علمی در زمینه مهندسی ژنتیک٬ محصولات تراریخته و ایمنی زیستی تقدیر به عمل آورد. جوایز در نظرگرفته شده عبارتند از:

جایزه اول     یک سکه تمام بهار آزادی

جایزه دوم     یک سکه نیم بهار آزادی

جایزه سوم    یک سکه ربع بهار آزادی

علاوه بر این به 6 نفر از خبرنگاران و رسانه دیگر نیز لوح تقدیر اعطا خواهد شد. از شرکت‌ها و موسسات مرتبط با موضوع نیز دعوت شده است تا جوایزی را علاوه بر جوایز یاد شده به برندگان اختصاص دهند. از علاقمندان به شرکت در این مسابقه دعوت می‌شود ضمن ارسال تعدادی از آثار خود اعم از مصاحبه٬ گزارش٬ مقاله به صورت مکتوب٬ صوتی یا تصویری٬ برترین اثر مورد نظر خود را نیز به آدرس دبیرخانه کنگره واقع در تهران- خیابان کریم‌خان زند- ابتدای آبان- ساختمان دانشگاه علامه طباطبائی- طبقه سوم- اتاق 310- انجمن ایمنی زیستی ایران یا با پست الکترونیک به آدرس biosafetycongress@gmail.com  ارسال نمایند. آثار انتخاب شده به صورت کتابی از سوی مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران منتشر خواهد شد.

تلفن تماس: 81032343-021

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.