معرفی رئیس جدید پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی

بر اساس اطلاعات واصله صبح فردا مراسم معارفه دکتر جواد توکلیان به عنوان رئيس جديد پژوهشكده بيوتكنولوژي كشاورزي در محل این پژوهشکده برگزار خواهد شد. پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در سال 1378 به همت …

بر اساس اطلاعات واصله صبح فردا مراسم معارفه دکتر جواد توکلیان به عنوان رئيس جديد پژوهشكده بيوتكنولوژي كشاورزي در محل این پژوهشکده برگزار خواهد شد. پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در سال 1378 به همت دکتر بهزاد قره‌یاضی و همکاران وی بنیان گذاشته شد. این پژوهشکده بالنده‌ترین و مهمترین واحد پژوهشی در عرصه بیوتکنولوژی در بخش عمومی ایران شناخته می‌شود. رئيس پيشين اين پژوهشكده دکتر خیام نکویی از سال 1384 در اين سمت مشغول به فعاليت شد.

دکتر جواد توکلیان که پیش از این عهده‌دار مسئولیت‌های پژوهشی و مدیریت‌های کلانی همچون ریاست موسسه تحقیقات علوم دامی کشور بوده است پیش از این به عنوان سفیر دائم ایران در سازمان خواروبار جهانی در شهر رم ایتالیا مشغول به فعالیت بوده است. مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران آرزوی توفیق روزافزون برای دکتر خیام نکویی در جایگاهی دیگر و دکتر جواد توکلیان در مسئولیت مهمی که بر دوش گرفته‌اند را دارد.

 مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.