کارگاه تئوری و عملی آشنایی با نشانگرهای مولکولی مبتنی بر دی ان ای

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایرن٬ گروه پژوهشی پیشگامان انتقال ژن در ادامه همکاری‌های خود با انجمن ایمنی زیستی ایران در نظر دارد کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان کارگاه تئوری و عملی آشنایی با نشانگرهای مولکولی مبتنی بر DNA را در تاریخ 18 و 19 آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی و …

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایرن٬ گروه پژوهشی پیشگامان انتقال ژن در ادامه همکاری‌های خود باانجمن ایمنی زیستی ایران در نظر دارد کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان کارگاه تئوری و عملی آشنایی با نشانگرهای مولکولی مبتنی بر DNA را در تاریخ 18 و 19 آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برگزار کند. بخش‌های مختلف کارگاه عبارتند از:
·        آشنایی با نشانگرهای مولکولیمبتنی برPCR و انواع آن
·        مفهوم غالبیت و هم بارز بودن در نشانگرهای مولکولی
·        آشنایی با مبانی STS، ALP، PBR
·        آشنایی با مبانی RAPD
·        استفاده از نشانگر STS برای شناسایی چند گونه برنج
·        استفاده از نشانگر RAPD برای شناسایی چند گونه برنج
·        انجام واکنش PCR
·        انجام الکتروفورز ژل آگاروز
·        تفسیر نتایج
این کارگاه مناسب دانشجویان کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با زیست شناسی، بیوتکنولوژی، کشاورزی، علوم آزمایشگاهی و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است.
گفتنی است دانشجویان و اعضای انجمن ایمنی زیستی ایران برای ثبت نام از 20% تخفیف برخوردار خواهند بود. در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر با تایید انجمن ایمنی زیستی ایران اعطاء می‌شود. همچنین در این دوره جهت متقاضیان غیر ساکن در تهران امکانات اسکان با هزینه اندک فراهم شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irgtp.com و یا با شماره تلفن‌های 88200114-021تماس حاصل کنند‌.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایرن

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.