بررسی بیوتکنولوژی کشاورزی و چالش‌های پیش‌رو

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران فردا یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 1392 برنامه رادیویی با عنوان “بررسی بیوتکنولوژی کشاورزی و چالش‌های پیش‌رو” ساعت 14 در رادیو گفتگو موج 103.5 (FM) پخش خواهد شد. در این برنامه رادیویی دکتر محمود تولایی عضو هیئت مدیره انجمن ایمنی زیستی و …

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران فردا یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 1392 برنامه رادیویی با عنوان "بررسی بیوتکنولوژی کشاورزی و چالش‌های پیش‌رو" ساعت 14 در رادیو گفتگو موج 103.5 (FM) پخش خواهد شد. در این برنامه رادیویی دکتر محمود تولایی عضو هیئت مدیره انجمن ایمنی زیستی و انجمن بیوتکنولوژی ایران و دکتر بابک ناخدا عضو هیئت علمی پژوهشکده بیوتکنولوژی و عضو هیئت مدیره انجمن ایمنی زیستی ایران صحبت خواهند کرد.

پژوهشگران، دانشجویان و صاحب‌نظران حوزه بیوتکنولوژی، مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی جهت ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادهای خود در مورد مسائل مطرح شده در این برنامه می‌توانند با روابط عمومی رادیو گفتگو با شماره 22167764-021 و 22652397 و یا با شماره روابط عمومی صدا و سیما 162 تماس حاصل فرمایند و یا نظرات خود را به صورت پیام کوتاه به شماره 3000041 ارسال فرمایند.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران آمادگی دارد نظرات، پیشنهادات و انتقادهای پژوهشگران، دانشجویان و صاحبنظران را در خصوص موضوع این برنامه منتشر کند. علاقمندان می‌توانند نظرات خود را به آدرس info@irbic.ir و یا nmabiri@gmail.com ارسال فرمایند.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.