بازتاب گسترده پیام دکتر روحانی در مورد بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک

پیام دکتر روحانی به هشتمين همایش بیوتکنولوژی و چهارمين همایش ملی ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک که از تاریخ 15 تا 17 تیرماه در دانشگاه تهران برگزار شد علاوه بر ایجاد موجی از نشاط و شعف در بین پژوهشگران و جامعه علمی کشور و بازتاب گسترده آن در رسانه‌های داخلی و جامعه علمی کشور، در رسانه‌های خارجی و در بین …

پیام دکتر روحانی به هشتمين همایش بیوتکنولوژی و چهارمين همایش ملی ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک که از تاریخ 15 تا 17 تیرماه در دانشگاه تهران برگزار شد علاوه بر ایجاد موجی از نشاط و شعف در بین پژوهشگران و جامعه علمی کشور و بازتاب گسترده آن در رسانه‌های داخلی و جامعه علمی کشور، در رسانه‌های خارجی و در بین دانشمندان کشورهای مختلف هم بازتاب گسترده‌ای داشته است. بر اساس گزارشات رسیده به مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ظرف کمتر از یک هفته پیام دکتر روحانی در مورد ضرورت توجه به فناوری‌های نو و مقابله با فناوری هراسی به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای ترجمه شده و در حال ترجمه به زبان‌های دیگر مانند اردو، فرانسه و ترکی است. تصاویر زیر علاقه و توجه ویژه دانشمندانی از کشورهای آمریکا، کانادا، سریلانکا، فیلیپین، سنگاپور و تایوان را نشان می‌دهد.

 

دکتر Paul Teng و Andrew Powell و Yali Friedman در حال مطالعه پیام رئیس جمهور منتخب

 

دکتر رندی هوتئا معاون بین المللی دستیابی به و استفاده از بیوتکنولوژی کشاورزی در حال مطالعه دقیق پیام دکتر روحانی

 

پژوهشگران فیلیپینی و تایوانی در حال مطالعه پیام دکتر روحانی در مورد بیوتکنولوژی

 

دانشمندان سریلانکایی معتقد بودند دکنر روحانی را قبلا دیده‌اند و در کشورشان احترام عمیقی در مورد وی وجود دارد. آنها مایل بودند پیام دکتر روحانی را به زبان سریلانکایی ترجمه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.