کنوانسیون بزرگ‌ترین گردهمایی دانشمندان دنیا در زمینه ژنتیک و بیوتکنولوژی در چین

خبرگزاری فارس- عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و مخترع اصفهانی گفت: کنوانسیون بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی دانشمندان دنیا در زمینه ژنتیک و بیوتکنولوژی در چین در شهر هایکو برگزار می‌شود…

عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و مخترع اصفهانی گفت: کنوانسیون بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی دانشمندان دنیا در زمینه ژنتیک و بیوتکنولوژی در چین در شهر هایکو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد خوراسگان، شاهین گوانجی عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و مخترع اصفهانی در مورد کنوانسیون که در کشور چین برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این کنوانسیون که در کشور چین در شهر هایکو برگزار می‌شود، برای نخستین بار از کشور ایران از من به عنوان سخنران کلیدی با دعوت نامه رسمی از هیئت رئیسه این کنوانسیون دعوت شده و برای تضمین حضور من تاکنون چندین بار از سوی این کنوانسیون به صورت مستقیم خواهش شده است که حتماً در این برنامه حضور داشته باشم و به ارائه سخنرانی بپردازم.

وی که کارشناسی مهندسی گیاه پزشکی خود را در واحد اصفهان(خوراسگان) گذرانده و دانش آموخته دوره فوق لیسانس بیوتکنولوژی دانشگاه اصفهان است، افزود: موضوع سخنرانی که برای من توسط کنوانسیون جهانی ژن در نظر گرفته شده اختراعات و تکنولوژی‌های نوین در علم ژنتیک و بیوتکنولوژی بوده و برنامه‌های این جلسه بررسی مشکلات علم ژنتیک و بیوتکنولوژی، المپیک و استفاده از تکنولوژی‌های نوین پزشکی در آن و بررسی‌های اخلاقی در علم ژنتیک است.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: این کنوانسیون بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی دانشمندان دنیا در زمینه ژنتیک و بیوتکنولوژی است که برندگان جایزه نوبل و دانشمندان برتر دنیا در زمینه بیوتکنولوژی در آن حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: این کنوانسیون همه ساله در یکی از کشورهای دنیا برگزار می‌گردد که چهارمین نشست آن به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین رخدادهای علمی دنیا است که دانشمندان این حوزه جمع می‌شوند.

گوانجی در پایان خاطرنشان کرد: سخنرانی هر یک از دانشمندان توسط هیئت رئیسه کنوانسیون جهانی ژن برنامه ریزی شده است و به اطلاع آنان رسیده است و در پایان این کنوانسیون قرار است مشکلاتی که در جهان در زمینه ژنتیک و بیوتکنولوژی وجود دارد، به صورت یک سند راهبردی آماده و به مراکز و سازمان‌های مختلف دنیا ارسال شود.

منبع: خبرگزاری فارس

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920716001324

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به پژوهشگر و مخترع جوان آقای شاهین گوانجی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت می‌کند. گفتنی است این کنوانسیون در تاریخ 13 الی 16 نوامبر مصادف با 22 الی 25 آبان ماه در شهر هایکو ژاپن برگزار می‌شود. علاقممندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت زیر مراجعه کنند.

http://www.bitlifesciences.com/wgc2013/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.