انتصاب دکتر علی هاتف سلمانیان به سمت معاون اداری و پشتیبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری

طی حکمی از سوی دکتر زمانی رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری دکتر علی هاتف سلمانیان به عنوان معاون اداری و پشتیبانی این پژوهشگاه برگزیده شد. دکتر سلمانیان که طی دوران مدیریت آقای عباس صاحبقدم لطفی معاونت پژوهشی وی را عهده دار بوده است دکتری خود را در زمینه بیوتکنولوژی …

طی حکمی از سوی دکتر زمانی رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری دکتر علی هاتف سلمانیان به عنوان معاون اداری و پشتیبانی این پژوهشگاه برگزیده شد. دکتر سلمانیان که طی دوران مدیریت آقای عباس صاحبقدم لطفی معاونت پژوهشی وی را عهده دار بوده است دکتری خود را در زمینه بیوتکنولوژی از انستیتو پاستور ایران گرفته است. وی عضو هیئت علمی پژوهشگاه و در طول سال‌های 1996 الی 1998 عضو هیئت علمی انستیتو پاستور ایران بوده است.

وی بیش از 70 مقاله علمی منتشر کرده است و از افتخارات پژوهشی وی می‌توان به تولید کلزای تراریخته مقاوم به علف‌کش اشاره کرد. دکتر سلمانیان سابقه تدریس در دانشگاه‌های رازی کرمانشاه، تهران، تربیت مدرس، شاهد و غیره را در کارنامه خود دارد. بر اساس پژوهش منتشره از سوی انجمن ایمنی زیستی دکتر سلمانیان یکی از اولین و پرکارترین متخصصین مهندسی کشور محسوب می‌شود که یکی از اولین انتشارات مهندسی ژنتیک کشاورزی کشور مربوط به وی است. مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران بازگشت شایسته سالاری به مدیریت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری را به جامعه علمی و به ویژه به متخصصین بیوتکنولوژی کشور تبریک می‌گوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رزومه وی به آدرس زیر مراجعه شود.

معاون اداری و پشتیبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.