کلنگ پایلوت بیوتکنولوژی صنایع غذایی بر زمین زده شد.

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از بازدید از پژوهشکده بیوتکنولوژی شمالغرب و غرب کشور واقع در تبریز و استماع گزارش دکتر بهزاد قره‌یاضی و مدیر بیوتکنولوژی منطقه شمالغرب و غرب کشور دکتر محمد امین حجازی، با حضور بنیانگذاران این پژوهشکده …

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از بازدید از پژوهشکده بیوتکنولوژی شمالغرب و غرب کشور واقع در تبریز و استماع گزارش دکتر بهزاد قره‌یاضی و مدیر بیوتکنولوژی منطقه شمالغرب و غرب کشور دکتر محمد امین حجازی، با حضور بنیانگذاران این پژوهشکده دکتر نیره اعظم خوش خلق سیما، مهندس سليم عباسی، دکتر بیوک رئیسی و همچنین با حضور مهندس مهری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، کلنگ پایلوت بیوتکنولوژی صنایع غذایی را بر زمین زد.

در این بازدید دکتر ستاری توسط معاون استانداری آذربایجان شرقی و تعدادی از معاونین خود همراهی شد. دکتر قره‌یاضی ضمن تاکید بر رویکرد تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و مشتری‌گرایی در پژوهش، تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از این شرکت‌ها را از برنامه‌های آتی این پژوهشکده عنوان کرد.

در همين بازديد دکتر امين حجازی ضمن ارائه دستاورد‌هایی که تاکنون به مرحله تولید انبوه و تجاری‌سازی رسیده و دانش فنی آن به بخش خصوصی واگذار شده خواستار حمایت معاونت علمی و فناوری با احداث پایلوت بیوتکنولوژی صنایع غذایی به منظور حمایت از بخش خصوصی و تولید نیمه انبوه یافته‌های پژوهشی شد.

در پایان اين بازدید کلنگ پایلوت بیوتکنولوژی صنایع غذایی بر زمین زده شد. قرار است مراحل احداث اين پايلوت از اوايل سال آتي آغاز و طي دو سال به بهره‌برداري كامل برسد.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.