حضور پر شور کودکان در سیزدهمین کنگره زراعت و اصلاح نباتات ایران

تهیه و تنظیم: مجید کیان- حضور پر شور و نشاط کودکان در اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات و سومین همایش علوم و تکنولوژی بذر ایران، زیبایی خاصی به این مراسم بخشیده بود.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران …

حضور پر شور و نشاط کودکان در اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات و سومین همایش علوم و تکنولوژی بذر ایران، زیبایی خاصی به این مراسم بخشیده بود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران، مهرناز انتصاری مسئول جشنواره فرهنگی هنری کودکان این کنگره گفت:"این برای سومین بار است که با فرهنگ‌سازی‌های انجام شده کودکان و نوجوانان در این گونه مراسم‌ شرکت می‌کنند." وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی هدف اصلی فعالیت در این عرصه است، ادامه داد: "کودکان فهم و درک خود را از بیوتکنولوژی نقاشی می‌کنند و این نقاشی‌ها هم بلافاصله به معرض نمایش عموم شرکت‌کنندگان گذارده می‌شود".

بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه نیز کودکان با اجرای تئاتر و سرود، اهمیت استفاده از شیوه‌‎های نوین کشاورزی، سیستم‌های آبیاری پیشرفته، مکانیزاسیون و مهندسی ژنتیک برای مبارزه با آفات و بیماریها و تنشهای محیطی را به نمایش گذاشتند.

تهیه و تنظیم: مجید کیان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.