برگزاری کارگاه آشنایی با اصول مهندسی ژنتیک و کلونینگ

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، شبکه تحقیقات پزشکی مولکولی وزارت بهداشت (اولین و معتبرترین مرجع صادرکننده گواهی‌های آموزشی رسمی در کشور) در نظر دارد از تاریخ …

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، شبکه تحقیقات پزشکی مولکولی وزارت بهداشت (اولین و معتبرترین مرجع صادرکننده گواهی‌های آموزشی رسمی در کشور) در نظر دارد از تاریخ 29 لغایت 30 شهریور ماه 93 کارگاه دو روزه‌ای تحت عنوان آشنایی با اصول مهندسی ژنتیک و کلونینگ را به صورت تئوری و عملی برگزار کند. این کارگاه با همکاری انجمن‌های ژنتیک ایران، بیوتکنولوژی ایران و ایمنی زیستی ایران برگزار خواهد شد.
مقدمه‌ای بر بیوانفورماتیک و طراحی پرایمر، آشنائی با وکتورهای مورد استفاده در پروژه‌های مولکولی، واکنش اتصال (Ligation)، ترانسفورماسیون باکتریایی به روش کلرید کلسیم و شوک حرارتی، غربالگری سلول‌های ترانسفورم شده، آنالیز و تأیید کلون‌های مثبت (digestion) از سرفصل‌های این کارگاه هستند.
شایان ذکر است کارگاه آشنایی با اصول مهندسی ژنتیک و کلونینگ دارای امتیاز بازآموزی و همچنین گواهی معتبر شبکه پزشکی مولکولی وزارت بهداشت است و به دانشجویان و اعضای انجمن‌های علمی کشور 25 درصد تخفیف برای هزینه ثبت نام داده خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به سایت انجمن ایمنی زیستی مراجعه کنند.
مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.