برگزاری اولین همایش بین‌المللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی با حضور پررنگ پژوهشگران بین‌المللی

تهیه و تنظیم: زهرا حاجت‌پور- اولین همایش بین‌المللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران دوم تا چهارم خردادماه سال 1394 توسط انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. این همایش با هدف ایجاد …

اولین همایش بینالمللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران دوم تا چهارم خردادماه سال 1394 توسط انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

این همایش با هدف ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان و اندیشمندان بیوتکنولوژی در سراسر جهان، ارائه آخرین دستاوردهای علمی در عرصههای مختلف بیوتکنولوژی، جلب توجه سیاستمداران، قانونگذاران و دولت به اهمیت بیوتکنولوژی و پیشرفت‌های خیرهکننده آن در سال‌های اخیر جهت توسعه و پیشرفت کشور، معرفی توانایی‌های انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ساختار مردم‌نهاد برگزار خواهد شد.

در همایش بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران، بیوتکنولوژی در شاخه‌های پزشکی، گیاهی، دارویی و صنایع غذایی، جانوری، محیط زیست، بیوانفورماتیک و زیست سامانهها، صنعت و معدن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. مباحث اخلاقی در بیوتکنولوژی و ریزسازواره از دیگر محورهای این همایش هستند.

علاقهمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اولین همایش بینالمللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.