کارگاه “اصول استفاده از روش HRM در مطالعات ژنتیک و اپی ژنتیک”

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران- شبکه تحقیقات پزشکی مولکولی وزارت بهداشت (صادر کننده گواهی های رسمی. آموزشی معتبر در کشور) در نظر دارد در …

شبکه تحقیقات پزشکی مولکولی وزارت بهداشت (صادر کننده گواهی های رسمی. آموزشی معتبر در کشور) در نظر دارد در روز‌های 20 و 21 اسفند ماه 93 دومین دوره کارگاه تئوری و عملی "اصول استفاده از روش HRM در مطالعات ژنتیک و اپی ژنتیک "را برگزار نماید.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه با اصول اولیه روش Real Time PCR، اصول روش HRM، کاربرد HRM  در مطالعات ژنتیک و اپی ژنتیک، طراحی پرایمر برای مطالعاتHRM ، بررسی یک نمونه با روش HRM و تجزیه و تحلیل داده‌ها وTroubleshooting  روش  HRMآشنا خواهند شد.

مخاطبین این کارگاه کلیه متخصصان رشته‌های علوم زیستی علوم آزمایشگاهی، ژنتیک، زیست‌فناوری، میکروب‌شناسی، قارچ‌شناسی و ویروس‌شناسی، تمام مراکز تحقیقاتی مرتبط با علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، پزشکان و متخصصین ژنتیکی که در زمینه مشاوره ژنتیک و تشخیص بیماری‌های ژنتیکی فعالیت می‌کنند هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها به پایگاه اینترنتی شبکه تحقیقات پزشکی مولکولی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 66954324-021 و 64112449ـ021تماس حاصل کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.