گردهمایی مراکز اطلاعات بیوتکنولوژی از سراسر جهان در نایروبی

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران- اعضای سرویس بین‌المللی دستیابی به و استفاده از بیوتکنولوژی کشاورزی از سراسر جهان در نایروبی، پایتخت کشور کنیا، گرد هم آمدند. در این نشست دو روزه نمایندگان مراکز اطلاعات بیوتکنولوژی کشورهای مختلف …

اعضای سرویس بین‌المللی دستیابی به و استفاده از بیوتکنولوژی کشاورزی از سراسر جهان در نایروبی، پایتخت کشور کنیا، گرد هم آمدند. در این نشست دو روزه نمایندگان مراکز اطلاعات بیوتکنولوژی کشورهای مختلف از جمله ایران، مصر، فیلیپین، مالزی، اندونزی، اوگاندا، بورکینافاسو، پاکستان، هند و …. حضور داشتند.

دکتر مارگارت کارمبو، رئیس مرکز منطقه‌ای سرویس بین‌المللی دستیابی به و استفاده از بیوتکنولوژی کشاورزی در آفریقا، ضمن خوشامد گویی به شرکت‌کنندگان در این همایش، از کلیه دست‌اندر‌کاران این سرویس در سراسر جهان برای فعالیت در راستای گسترش و پیشرفت بیوتکنولوژی کشاورزی قدردانی کرد.

دکتر پاول تنگ، رئیس هیئت مدیره آیسا، که در این جمع حاضر شده بود، ضمن اشاره به لزوم اندیشیدن تدبیری نوین برای گسترش دامنه فعالیت‌های این سرویس بین‌المللی برای افزایش تعداد مخاطبان، گفت: در طی تقریبا دو دهه فعالیت این سرویس بین‌المللی، ما همواره در حال پیشرفت بوده‌ایم و امروز نیاز است که پیام خود را بسیار رساتر به گوش مخاطبان برسانیم. و این مهم تنها با همکاری و همفکری همه جانبه تمام مراکز اطلاعات بیوتکنولوژی و به اشتراک‌گذاری تجارب خود با یکدیگر امکان‌پذیر خواهد بود.

در پایان شرکت کنندگان در این همایش و نمایندگان مراکز اطلاعات بیوتکنولوژی با تشکیل چندین گروه‌ ضمن ارائه اهم فعالیت‌های خود در سال گذشته و با توجه به شرایط موجود در هر کشور بهترین گزینه‌های ممکن برای اطلاع رسانی در زمینه بیوتکنولوژی کشاورزی را معرفی کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.