آنچه شما نیاز دارید در مورد مهندسي ژنتیک محصولات بدانيد

در جديدترين گزارش منتشر شده مورخ دوم ژانويه 2016 در سرويس بين‌المللي دستيابي و استفاده از بيوتكنولوژي كشاورزي آمده است: برای هزاران سال؛ انسان اصلاح ژنتيك گیاهان و حیوانات را از طریق انتخاب، پرورش و اهلی‌كردن انجام داده است. قبل از سال 1970، انتخاب محصول در درجه اول با گزينش دانه از بهترین محصولات كشت‌شده براي كاشت سال بعد انجام مي‌شد كه در نهايت باعث توليد …


برگزاری مسابقه بهترین تعریف از ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک توسط انجمن ایمنی زیستی

نشست «مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته در خدمت محیط زیست، امنیت غذایی و سلامت انسان» در روز سی دی 94 در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری با حمایت انجمن ایمنی زیستی ایران برگزار شد. در این نشست ضمن برگزاری سخنرانی‎هایی با حضور مشاور معاون رئیس جمهور، دکتر کلانتری، رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران، دکتر خوش خلق سیما، رئیس انجمن ایمنی زیستی ایران، دکتر قره‎یاضی، و جمعی از پژوهشگران حوزه بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک مسابقه‎ای با موضوع ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک برگزار شد. شرکت کنندگان در این مسابقه ضمن ارایه بهترین تعریف از ایمنی زیستی به ارائه مطالبی که گردآوری کرده بودند پرداختند.

در پایان از مهندس فاطمه فرشاد و مهندس بنفشه درویش روحانی با ارائه تقدیرنامه و کارت هدیه به مبلغ 250000 تومان، به عنوان نفرات برتر این مسابقه تقدیر شد.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.