نوبخت: برخی افراد در گذشته به بلندگو به عنوان ابزار شیطان نگاه می‌کردند

الف – نوبخت با اعلام اینکه دولت مدافع تولید محصولات تراریخته است، گفت: زمانی بود که برخی افراد به بلندگو به عنوان ابزار شیطان نگاه می  کردند، امروزه نیز برخی افراد به محصولات تراریخته که دارای فواید علمی هستند با چنین دیدی نگاه می کنند. محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از ساختمان جدید پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور، با اعلام اینکه دولت مدافع فعالیت های بیوتکنولوژی و محصولات تراریخته است و اگر برخی افراد …


نوبخت: برخی افراد در گذشته به بلندگو به عنوان ابزار شیطان نگاه می‌کردند

نوبخت با اعلام اینکه دولت مدافع تولید محصولات تراریخته است، گفت: زمانی بود که برخی افراد به بلندگو به عنوان ابزار شیطان نگاه می  کردند، امروزه نیز برخی افراد به محصولات تراریخته که دارای فواید علمی هستند با چنین دیدی نگاه می کنند.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از ساختمان جدید پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور، با اعلام اینکه دولت مدافع فعالیت های بیوتکنولوژی و محصولات تراریخته است و اگر برخی افراد ملاحظات زیست محیطی دارند، مباحث خود را مطرح کنند تا موضوع با مذاکره و مفاصحه حل شود، گفت: زمانی بود که برخی افراد به بلندگو به عنوان ابزار شیطان نگاه می  کردند، امروزه نیز برخی افراد به محصولات تراریخته که دارای فواید علمی هستند با چنین دیدی نگاه می کنند.


وی از فعالان این عرصه خواست که با سعه صدر به راه خود ادامه دهند تا پیشرفت کشور را همچنان به ارمغان آورند و گفت: تا زمانی که تولید محصولات تراریخته در کشور پا بگیرد همچنان مخالفت هایی با آن وجود خواهد داشت.


نوبخت از متخصصین این عرصه خواست که با صبر و بردباری به راه خود ادامه داده و مطالب خود را با گفتمان علمی مطرح و از آن دفاع کنند.

منبع: الف


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.