اروپا مصرف کننده بزرگ محصولات تراریخته است!

تهیه و تنظیم: زهرا کهریزی – همایش بین المللی محصولات تراریخته و آگاهی عمومی صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد. خانم میراندا، که به عنوان وکیل و نماینده اتحادیه اروپا در این همایش حضور یافته بود با اشاره به مراحل ارزیابی ریسک و مدیریت ریسک محصولات تراریخته در اروپا گفت بیشتر این دستورالعمل ها مطابق با دستورالعملی است که در آمریکا اجرا می شود. وی افزود قوانین اتحادیه اروپایی با توافق همه کشورهای عضو تصویب می شوند و و در حال حاضر …


نماینده اتحادیه اروپایی در همایش بین المللی محصولات تراریخته و آگاهی عمومی:

اروپا مصرف کننده بزرگ محصولات تراریخته است!

همایش بین المللی محصولات تراریخته و آگاهی عمومی صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد. خانم میراندا، که به عنوان وکیل و نماینده اتحادیه اروپا در این همایش حضور یافته بود با اشاره به مراحل ارزیابی ریسک و مدیریت ریسک محصولات تراریخته در اروپا گفت بیشتر این دستورالعمل ها مطابق با دستورالعملی است که در آمریکا اجرا می شود. وی افزود قوانین اتحادیه اروپایی با توافق همه کشورهای عضو تصویب می شوند و و در حال حاضر همه 28 کشور عضو اتحادیه اروپایی مصرف کننده محصولات تراریخته هستند.

 وی اظهار داشت: اتحادیه اروپایی مصرف کننده محصولات تراریخته است و این محصولات در اروپا هم به عنوان غذای انسان و هم غذای دام مصرف می شود و پنج کشور نیز این محصولات را کشت می کنند. میراندا همچنین از اسپانیا به عنوان کشت کننده بزرگ محصولات تراریخته در اروپا نام برد.

دکتر میراندا در پایان گفت در حال حاضر با توجه به اینکه قوانین در اروپا راحت تر شده است گفت قرار است که میزان کشت در اتحادیه اروپا افزایش پیدا کند و یازده کشور در اتحادیه اروپا موافق کشت محصولات تراریخته هستند.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.