ایران جایگاه قابل قبولی درعلوم و دانش روز دنیا دارد

ایرنا- رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: ایران جایگاه خوبی در علوم و دانش روز دنیا دارد ولی ظرفیت های آن همچنان مغفول و ناشناخته مانده و باید بررسی بیشتری در این خصوص صورت گیرد. عطاالله ربانی در نشست علمی “محصولات تراریخته در خدمت دستیابی به توسعه پایدار و امنیت غذایی” که روز پنجشنبه در محل پارک علم و فناوری البرز برگزار شد افزود: بیوتکنولوژی در دنیای امروز از …


ایران جایگاه قابل قبولی درعلوم و دانش روز دنیا دارد

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: ایران جایگاه خوبی در علوم و دانش روز دنیا دارد ولی ظرفیت های آن همچنان مغفول و ناشناخته مانده و باید بررسی بیشتری در این خصوص صورت گیرد.


عطاالله ربانی در نشست علمی “محصولات تراریخته در خدمت دستیابی به توسعه پایدار و امنیت غذایی” که روز پنجشنبه در محل پارک علم و فناوری البرز برگزار شد افزود: بیوتکنولوژی در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: آینده دنیا در گرو علوم بیوتکنولوژی است و در این رابطه ایران در جایگاه قابل قبولی به لحاظ تحقیقات و دانش روز دنیا دارد.

ربانی گفت: با توجه به شرایط موجود باید علوم نوین دنیا مورد بررسی دقیق قرار گرفته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: در دنیای امروز بسیاری از موهبت های موجود در طبیعت ناشناخته مانده و ضرورت دارد که در این خصوص تحقیقات گسترده تری صورت گیرد.

منبع: ایرنا


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.