کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست‌فناوری برگزار می‌شود

نخستین کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست‌فناوری با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان 7 و 8 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود. به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، نخستین کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست‌فناوری با حضور اساتید برجسته این رشته به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردهای زیست‌فناوری، تبادل اطلاعات و همچنین ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته در راستای دستیابی به مهارت‌های کسب و کار و فناوری با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در تاریخ 7 و 8 اردیبهشت ماه سال 1396 در اصفهان برگزار می‌شود.


کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست‌فناوری برگزار می‌شود

نخستین کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست‌فناوری با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان 7 و 8 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.


به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، نخستین کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست‌فناوری با حضور اساتید برجسته این رشته به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردهای زیست‌فناوری، تبادل اطلاعات و همچنین ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته در راستای دستیابی به مهارت‌های کسب و کار و فناوری با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در تاریخ 7 و 8 اردیبهشت ماه سال 1396 در اصفهان برگزار می‌شود.

منصوره آزاده دبیر کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست فناوری اظهارکرد: جامعه امروز ایران به دلیل پیشرفت‌های قابل توجهی که در تولید علوم پایه، پزشکی، صنعت و غیره داشته است نیازمند رشته‌های پیشرفته‌تری همانند زیست فناوری است، خوشبختانه این رشته شکل‌گیری خود را جهت حل مشکلات جدید کشور پشت سر گذاشته است؛ با این حال دانش‌آموختگان این رشته نیازمند حمایت‌ها و راهنمایی‌های اساسی برای پیشبرد این رشته و مهارت کسب و کار هستند.

وی با بیان این که خلاقیت در رشته زیست فناوری سهم بسیار بالایی دارد، افزود: این کنگره به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردهای زیست‌فناوری، تبادل اطلاعات و همچنین ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته در راستای دستیابی به مهارت‌های کسب و کار و فناوری در همه رشته‌های مرتبط توسط صاحب‌نظران، اساتید و کارآفرینانی که سهمی در پیشبرد این رشته در کشور داشته‌اند، برگزار می‌شود.

دبیر کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست فناوری گفت: این کنگره با حضور محمدرضا زمانی رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری کشور، نماینده ستاد توسعه زیست فناوری کشور، و شقایق حق‌جوی جوانمرد رئیس بنیاد نخبگان اصفهان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و رئیس کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست فناوری، در مورد مهارت‌آموزی و کارآفرینی در حوزه زیست فناوری در بخش افتتاحیه سخنرانی می‌کند.

آزاده عنوان داشت: موضوعات برجسته و اصلی زیست‌فناوری در این کنگره ملی شامل تشکیل پنل زیست فناوری غیرپزشکی، تشکیل پنل زیست‌فناوری پزشکی، تشکیل پنل نانوزیست‌فناوری و زیست‌فناوری گیاهی در قالب سخنرانی توسط محققان و اساتید برجسته بخش‌های اصلی این کنگره را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: مصطفی بوکاک نیز از کشور ترکیه جهت تبادل نظرات و بررسی تکنیک‌های ذخیره اسپرم در حوزه زیست‌فناوری در این کنگره حضور و سخنرانی خواهد داشت.

دبیر کنگره ملی پژوهش و نوآوری در زیست فناوری در پایان بیان داشت: 60 مقاله در رابطه با پژوهش و نوآوری در زیست فناوری به دبیرخانه این آموزشگاه ارسال شده است.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.