انتصاب دکتر کلانتری به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست

رییس‌ جمهور در حکمی دکتر عیسی کلانتری را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

دکتر کلانتری، دبیر کل خانه کشاورز و دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه، سابقه تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دوره ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام خاتمی را در کارنامه خود دارد.

انتصاب دکتر کلانتری به سمت ریاست سازمان حفاظت محیط زیست را می توان پاسخ شایسته و مدبرانه رئیس جمهور به مردمی دانست که به امید تحول مثبت به دکتر روحانی اعتماد کردند. انتظار می رود تجارب ارزنده رئیس جدید سازمان حفاظت محیط زیست جان تازه ای بر پیکر غبار گرفته محیط زیست ایران بدمد.

گفتنی است دکتر کلانتری همواره از حامیان بهره برداری از فناوری های نوین در راستای اعتلای کشاورزی و محیط زیست بوده است. هشدارهای وی در مورد محدودیت منابع و لزوم استفاده از فناوری برای افزایش بهره وری در تولید ملی به گوش همه دوستداران محیط زیست آشناست.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عیسی کلانتری

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در خدمت به کشور و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.