دکتر خوش‌خلق سیما دبیر و سخنگوی شورای ملی ایمنی زیستی شد

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، طی حکمی دکتر نیراعظم خوش خلق سیما، را به عنوان دبیر و سخنگوی شورای ملی ایمنی زیستی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر نیر اعظم خوش خلق سیما

رئیس دبیرخانه شورای ملی ایمنی زیستی

نظر به تجارب و شایستگی سرکار عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تصویب در هشتمین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی مورخ 15/8/96 به موجب این حکم به عنوان دبیر و سخنگوی شورای ملی ایمنی زیستی منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله از ایزد منان خواستارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

و رئیس شورای ملی ایمنی زیستی

دکتر خوش خلق سیما رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و مشاور سازمان حفاظت محیط زیست در امور فناوری و بیوتکنولوژی است که در حال حاضر ریاست دبیرخانه شورای ملی ایمنی زیستی را نیز برعهده دارد.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ضمن تبریک به خانم دکتر خوش خلق سیما و جامعه علمی کشور آرزوی توفیق این بانوی دانشمند را دارد.

ایران اولین کشور اسلامی است که به فناوری تولید محصولات تراریخته دست یافت. اما به روی کار آمدن برخی مسئولین ناکارآمد و در پیش گرفتن سیاست های ضد فناوری با شعار حفاظت از محیط زیست مانع از به ثمر نشستن دستاوردهای پژوهشگران کشور شد. با انتصاب چهره های حامی دانش به ویژه فناوری مهندسی ژنتیک در مراجع متولی صدور مجوز این محصولات امید آن می رود تولید ملی محصولات تراریخته به زودی محقق شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.