نخستین پندارنمای زیست‌فناوری برگزار می‌شود

مركز تحقيقات و توسعه زيست فناوري دانشگاه تربیت مدرس، نخستین پندار نمای زیست فناوری را در حوزه‌های پزشکی، کشاورزی، نفت، علوم پایه، منابع طبیعی، مهندسی شیمی برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی، مركز تحقيقات و توسعه زيست فناوري دانشگاه تربیت مدرس، نخستین پندار نمای زیست فناوری را در حوزه‌های پزشکی، کشاورزی، نفت، علوم پایه، منابع طبیعی، مهندسی شیمی برگزار می‌کند.

هرچند این رویداد‌ها می‌تواند در جزئیات متفاوت باشد و به شکل متنوع اجرا شود، ولی اصول و کلیات مشترکی دارد. در این رویداد‌ها با توجه به نیاز و شرایط معمولا زمانی بین 30 ثانیه تا 3 دقیقه در اختیار پندار پردازان قرار می گیرد تا ساخته ذهن خود را در بوته ازمایش و محک داوران قرار دهند و پس از طی فرایند های بررسی، پندارهای برتر انتخاب شوند. این زمان در اصطلاح “زمان آسانسوری” نامیده می شود.

خودتان را فرض کنید که همراه یک سرمایه گذار درون یک آسانسور قرار گرفته اید و فرصت اندکی جهت ارایه پندار خود و کسب اعتماد و جلب توجه وی دارید. در واقع “رویداد پندارنما” این شرایط را به صورت نظام‌مند با حضور پندار‌پردازان، حضار علاقه‌مند و داوران مسلط به اصول علمی و تجاری‌سازی فراهم می نماید.

مرکز تحقیقات و توسعه زیست فناوری دانشگاه تربیت مدرس این افتخار را دارد تا طی هفته “زیست فناوری” و برای اولین بار تحت عنوان رویداد پندارنما، در زمینه فناوری زیستی در گرایش های پزشکی، شیمی، کشاورزی و دامپروری، منابع طبیعی ومحیط زیست، و نفت همراه با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر، در خدمت علاقه‌مندان باشد. از این رو شرایطی فراهم شده است تا در یک جو صمیمی و دوستانه پذیرای علاقه‌مند باشیم. این رویداد برای شما چه به صورت پندار پرداز و چه حضار علاقه‌مند به این رویداد (که امیدواریم در آینده خود پندار پرداز باشید) کاملا رایگان است و می‌توانید در آن شرکت کنید. هدف و نتیجه ارزشمند این رویداد برای ما، آموختن هنر پندارپردازی، ارایه آن و ایجاد شبکه‌ای ازدوستان، متخصصان و سرمایه‌گذاران برای ارتباط های آتی و راه اندازی کسب‌ و‌ کار، برای شما خواهد بود و برای رسیدن به این هدف نیازمند حضور شما هستیم.

تلفن تماس: 02182884169 – 09132459312(آقای تاج الدینی)

آدرس اینترنتی: rdcb.modares.ac.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.