آگاهی بخشی عمومی در زمینه محصولات تراریخته با حمایت همه جانبه مراجع علمی کشور

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران – صبح امروز همایش ملی محصولات تراریخته در خدمت سلامت انسان و محیط زیست هم اکنون در دانشگاه رازی کرمانشاه و با حضور جمع کثیری از چهره‎های برتر مهندسی ژنتیک کشور و پژوهشگران دانشگاه رازی در کرمانشاه در حال برگزاری است. پیش از این،دانیال کهریزی دبیر علمی …


حمایت همه‎جانبه مراجع علمی از آگاهی بخشی عمومی در زمینه محصولات تراریخته

صبح امروز همایش ملی محصولات تراریخته در خدمت سلامت انسان و محیط زیست هم اکنون در دانشگاه رازی کرمانشاه و با حضور جمع کثیری از چهره‎های برتر مهندسی ژنتیک کشور و پژوهشگران دانشگاه رازی در کرمانشاه در حال برگزاری است.

پیش از این،دانیال کهریزی دبیر علمی این همایش در گفتگو با ایسنا گفته بود در این همایش در خصوص آخرین یافته‎ها در زمینه محصولات تراریخته و تاثیر آن بر سلامت انسان و محیط زیست بحث و تبادل نظر می‎شود.

عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه تلاش خواهد شد تا در این همایش روشنگری لازم در زمینه محصولات تراریخته صورت گیرد، ابراز امیدواری کرد: مدافعان و منتقدین محصولات تراریخته، نظرات خود را بر پایه منطق و استدلال علمی ارائه دهند تا برای حاضرین هم جنبه آموزشی داشته باشد.

گفتنی است همایش ملی محصولات تراریخته در خدمت سلامت انسان و محیط زیست به همت بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه و با حمایت مراجعی نظیر انجمن‎های علمی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه رازی، انجمن ایمنی زیستی ایران، انجمن ژنتیک، انجمن بیوتکنولوژی و سازمان غذا و دارو هم اکنون در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.